Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ… Η ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Η ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Για την Γνωστική Εκκλησία Ελλάδος «Κάβειρος»

Frater S. – 11/11/11 e.v.

ΕπιμέλειαΔιόρθωση: Frater S.- P.J. Rovelli,

Μετάφραση: Rosicrucian Illuminatus Nilitsi

Βασισμένο στο αυθεντικό Κείμενο της Γνωστικής Εκκλησίας του L.V.X. της Νέας Υόρκης – Η.Π.Α.

 

 

Ο Οίνος, τα Κέικ του Φωτός και γενικά ο Βωμός διευθετείται από τον Διάκονο πριν από την έναρξη. Ανάβει το Κερί και το Θυμίαμα.

 

Απαραίτητα για την εκτέλεση της Ροδοσταυρικής Λειτουργίας

Ένα Βήμα – Βάθρο για τον Ακόλουθο – Ιερέα μπροστά – δεξιά από τον Βωμό

Μία θέση για τον Διάκονο δίπλα στο Βήμα – Βάθρο του Ακόλουθου – Ιερέα

Ένα Τριαντάφυλλο στην Ανατολή του Βωμού

Θυμίαμα Λιβάνι στον Νότο του Βωμού

Το Άγιο Ποτήριον με Οίνο (Κόκκινο) και το Ιερό Μανδήλιον στην Δύση του Βωμού

Τα Κέικ του Φωτός στα Βόρεια του Βωμού

Ένα αναμμένο Κερί στον Κέντρο του Βωμού

Η Καμπάνα στο Κέντρο του Βωμού

Ο Σάκος των Προσφορών, στην θέση του Διάκονου

Η Σύνοψη τοποθετείται στο Βήμα – Βάθρο του Ακόλουθου – Ιερέα που περιλαμβάνει τα Τυπικά της Εκκλησίας, το Μανιφέστο της Εκκλησίας, το Βιβλίο του Νόμου και το Κήρυγμα – Ομιλία της ημέρας

Η Μικρά Σύνοψη του Διακόνου τοποθετείται πάνω στην θέση του και περιλαμβάνει τα ίδια Κείμενα με αυτά του Ακόλουθου – Ιερέα.

Αντίγραφα της λειτουργίας με έμφαση στα Άρθρα της Αρετής για όλο το Εκκλησίασμα

 

Η Λειτουργία περιλαμβάνει, έναν Ακόλουθο – Ιερέα και έναν Διάκονο, οι οποίοι οδηγούν το Εκκλησίασμα – Λαϊκούς στην ανάγνωση των Άρθρων της Αρετής. Ο Διάκονος θα συνοδεύσει στην θέση τους αυτούς που προσέρχονται στην Εκκλησία. Αυτός ή αυτή θα καθίσει στην συνέχεια δίπλα στον Βωμό και μπροστά από αυτόν και θα περιμένει τον Ακόλουθο – Ιερέα. Εντός του Ναού ο Ακόλουθος – Ιερέας και ο Διάκονος πρέπον είναι να κινούνται δεξιόστροφα.

 

Ο Ακόλουθος – Ιερέας έχει φροντίσει από πριν και έχει σε ένα χαρτί γραμμένες τις θέσεις του Ήλιου και της Σελήνης.

Ο Ακόλουθος – Ιερέας εισέρχεται από την πλαϊνή πόρτα (αν είναι δυνατόν) και στέκεται μπροστά από τον Βωμό σε ένα Βήμα – Βάθρο που βρίσκεται στο επίπεδο του εδάφους.

 

Ακόλουθος – Ιερέας: Χαιρετισμούς της Γης και του Ουρανού γι’ αυτήν την ημέρα, ο Ήλιος βρίσκεται στην _________, {Η θέση της Σελήνης} Η Σελήνη {αύξηση \ χάση} στην _________.

 

Ο Ακόλουθος – Ιερέας θα αρχίσει την Λειτουργία επικαλούμενος την Δισυπόστατη  Θεότητα και θα ευλογήσει το Εκκλησίασμα.

Ο Διάκονος φροντίζει για να εγερθούν όλοι από το εκκλησίασμα.

 

Λατρεία της Δισυπόστατης Θεότητας

Ας λατρεύσουμε μαζί την δισυπόστατη Θεότητα, τον Πατέρα – Μητέρα Θεό ο οποίος ενωμένος σχηματοποιεί τον Χρυσαφένιο Υιό, τον Αρχαίο των ημερών. Η φύση αποτελεί μια σύζευξη που εκφράζει την γλώσσα του πνεύματος, η οποία μας οδηγεί στην Θεϊκή Ζωή.

Το στέμμα της αθανασίας είναι η δύναμη της Θεότητας μέσα στο Βασίλειο της Αγάπης όπου κατοικεί η Καρδιά. Μέσα εκεί είναι που λατρεύουμε την δισυπόστατη Θεότητα στην ενότητά της και στην Αγάπη. Η Αγάπη αποτελεί την πεμπτουσία μας και την φύση μας· εμποτίζει την αγνή έκφραση της Θέλησης.

Στο όνομα αυτής της ανώνυμης Θεότητας και με τον ζήλο της πνευματικής μας Φιλοδοξίας, μπορούμε να δούμε την ψυχή αποκαλυμμένη έτσι ώστε να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον μέσα σε ένα πνεύμα Αλήθειας. Με Αγάπη, Αλήθεια και με την πεμπτουσία της Αγνής Θέλησης του κάθε ενός από εμάς, με ειρήνη και αρμονία λατρεύουμε αυτόν τον Χρυσαφένιο Υιό της Δισυπόστατης Θεότητας.

 

*** ***** ***

 

Ο Διάκονος τότε πηγαίνει αυτός στο Βήμα – Βάθρο καθώς ο Ακόλουθος – Ιερέας πηγαίνει μπροστά από τον Βωμό, όρθιος… ο Διάκονος τότε οδηγεί το Εκκλησίασμα (όλοι παραμένουν όρθιοι) στα Άρθρα της Αρετής:

 

Τα Άρθρα της Αρετής

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Ω εσύ που θέλεις να αποκτήσεις την γνώση της Καρδιάς, γνώριζε ότι η ισορροπία είναι η βάση του έργου.

                ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Πρέπει πάντοτε να εργαζόμαστε για την αναζήτηση του Φωτός μέσα από την διαμάχη των αντιτιθέμενων δυνάμεων.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Χαίρε λοιπόν επειδή μέσα από τους αγώνες σου θα θριαμβεύσεις.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Ο Κύριος είπε: «Είστε ευλογημένοι!»

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Γι’ αυτό ω Αναζητητές, οι νίκες δεν πρέπει να σας οδηγήσουν σε ματαιοδοξία.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Με την αύξηση της Γνώσης πρέπει να επέλθει η αύξηση της Σοφίας.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Βεβαιώσου ότι η Ψυχή σου είναι σταθερή.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Ο φόβος είναι αποτυχία και πρόδρομος της αποτυχίας· και το κουράγιο είναι η αρχή της αρετής.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Γι’ αυτό, μην φοβάσαι τα Πνεύματα, αλλά να είσαι σταθερός και ευγενικός μαζί τους.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Είμαστε αυτό που εμείς οι ίδιοι κάνουμε τους εαυτούς μας, οι πράξεις μας επηρεάζουν εμάς τους ίδιους αλλά και ολόκληρο το Σύμπαν.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Μην ξεχνάς να αποδίδεις λατρεία στο φυσικό σώμα, το οποίο είναι ο προσωρινός σύνδεσμος με τον εξωτερικό και υλικό κόσμο.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Η Γνώση της Καρδιάς αρχίζει με την ισχυροποίηση και έλεγχο των ζωωδών παθών και με την πειθαρχία των αισθημάτων και της λογικής.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Να προσπαθείς πάντοτε να καλλιεργείς τα Ανώτερα Ιδανικά.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Με την Καρδιά μας κάνουμε το καλό στους άλλους προς χάριν και μόνον του καλού, και όχι για κάποια ανταμοιβή.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Να θυμάσαι ότι η ανισόρροπη δύναμη είναι κάτι το κακό.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Πρέπει να ενεργούμε πάντοτε με φλογερή διάθεση, να σκεπτόμαστε λογικά και ο κάθε ένας πρέπει να εκφράζει τον ίδιο του τον εαυτό.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Πρέπει επίσης να έχετε όσο πιο μεγάλη εκτίμηση μπορείτε για τον εαυτό σας και να συσσωρεύετε αρετή σε κάθε τι που κάνετε. Η Αρετή είναι το προοίμιο της αγιότητας.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Η Υλική πράξη δεν είναι παρά η εξωτερική έκφραση των σκέψεων. Αγωνιζόμαστε πάντοτε να ελέγξουμε την σκέψη και την σταθερότητα των προθέσεων.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Διατηρήστε τον εαυτό σας σταθερά στο μέσο των ισόρροπων  δυνάμεων, στο κέντρο του Σταυρού των Στοιχείων, του Σταυρού εκείνου από το κέντρο του οποίου εκπέμφθηκε ο Δημιουργικός Λόγος κατά την γέννηση της χαραυγής του Σύμπαντος.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΑ: Γι’ αυτό θα πρέπει να είμαστε πρόθυμοι σαν τις Συλφίδες, αποφεύγοντας την ελαφρότητα και τις ιδιοτροπίες· πρέπει να είμαστε ενεργητικοί και δυνατοί όπως οι Σαλαμάνδρες, αποφεύγοντας την ευερεθιστικότητα και την βιαιότητα· πρέπει επίσης να είμαστε ευέλικτοι και προσεχτικοί όπως οι Νηρηίδες, αποφεύγοντας την απραξία και την απροθυμία στην αλλαγή· και τελικά, πρέπει να είμαστε φίλεργοι και υπομονετικοί σαν τα Ξωτικά, αποφεύγοντας την χυδαιότητα και την φιλαργυρία.

ΔΙΑΚΟΝΟΣ: Στην πραγματική θρησκεία δεν υπάρχει αίρεση, γι’ αυτό πρόσεξε να μην βλαστημήσεις τον τρόπο που κάποιος άλλος γνωρίζει και λατρεύει τον Θεό του· γιατί αν κάνεις αυτό το πράγμα στον Δία θα βλαστημήσεις και τον Ιεχωβά, και τον Όσιρη, και τον Γιεχέσουα. Ζήτησε, και θα βρεις! Χτύπα και θα σου ανοιχθεί!

 

*** ***** ***

 

Όλοι κάθονται. Ο Διάκονος φροντίζει γι’ αυτό.

Ο Ακόλουθος – Ιερέας τότε πηγαίνει στο Βήμα – Βάθρο, διαβάζει μια επιλεγμένη παράγραφο από ένα επιλεγμένο Ιερό Κείμενο (κατά προτίμηση από τα Holy Books of Thelema) και κάνει σχόλια πάνω στο κείμενο σαν ένα μικρό κήρυγμα.

 

Ο Διάκονος είναι υπεύθυνος για να «παίξει» μουσική χαλάρωσης για 5-10 λεπτά και στον Ναό επικρατεί σιγή.

Ο Ακόλουθος – Ιερέας κάθεται κι αυτός.

Ο Διάκονος στην συνέχεια μαζεύει τις προσφορές στον Σάκο των Προσφορών, οι οποίες πρέπει να τοποθετηθούν πάνω στον Βωμό είτε από αυτόν, είτε από τον Ακόλουθο – Ιερέα, από σεβασμό σ’ αυτό το μέρος.

 

Ο Ακόλουθος – Ιερέας εκτελεί την Ευχαριστία των 5 Στοιχείων αντικρίζοντας τον Βωμό.

 

Ευχαριστία των 5 Στοιχείων

Ο Ακόλουθος – Ιερέας, σηκώνεται και στέκεται μπροστά από το Ναό στραμμένος προς την Ανατολή με τα χέρια προς τα έξω και τις παλάμες προς τα πάνω σηματοδοτώντας την πρόσκληση για Ευλογία. Ο Διάκονος φροντίζει ώστε να εγερθούν όλοι. Στη συνέχεια ο Διάκονος βαστάζει την Σύνοψη για να βοηθήσει τον Ιερέα ο οποίος αρχίζει την ανάγνωση:

 

Ο Όσιρις Ον – Νόφρις, που βρέθηκε τέλειος στην παρουσία των Θεών, είπε:

Αυτά είναι τα στοιχεία του Σώματός μου

Που τελειοποιήθηκαν μέσα από τις Δοκιμασίες, και δοξάστηκαν μέσα από τις ταλαιπωρίες,

Η οσμή του ρόδου που πεθαίνει μοιάζει με τον καταπιεσμένο αναστεναγμό των παθημάτων μου·

Και η κατακόκκινη Φωτιά σαν την Ενέργεια της απτόητης Θέλησής μου·

Και το Ποτήριον του Οίνου είναι το ξεχείλισμα του Αίματος της Καρδιάς μου·

Που θυσιάστηκε για την Αναγέννηση, για την Νεώτερη Ζωή·

Ο Άρτος είναι το θεμέλιο του Σώματός μου, που καταναλίσκω για να μπορέσει

να ανανεωθεί.

Γιατί εγώ είμαι ο Όσιρις ο Θριαμβευτής, και ο Όσιρις Ον – Νόφρις, ο Δεδικαιομένος.

Εγώ είμαι αυτός που είμαι ντυμένος με το Σώμα της Σάρκας,

Μέσα στον οποίον βρίσκεται το πνεύμα των Μεγάλων Θεών.

Είμαι ο Κύριος της Ζωής, θριαμβευτής του θανάτου.

Αυτός που μετέχει του σώματός μου θα αναστηθεί μαζί μου.

Εγώ είμαι η υλική εκδήλωση αυτών που κατοικούν στο αόρατο.

Είμαι εξαγνισμένος, στέκομαι πάνω από το Σύμπαν.

Είμαι ο Συμφιλιωτής με τους Αιώνιους Θεούς·

Είμαι ο τελειωτής της Ύλης·

Χωρίς εμένα το Σύμπαν δεν Υπάρχει.

Έρχομαι με την Δύναμη του Φωτός.

Έρχομαι με το Έλεος του Φωτός

Έρχομαι με το Φως της Σοφίας.

Το Φως μεταφέρει την θεραπεία με τις Φτερούγες του.

Ας είναι ευλογημένο από Εσένα, Κύριε του σύμπαντος, γιατί η Δόξα σου ξεχειλίζει, σκορπίζοντας χαρά στα πέρατα του Σύμπαντος.

 

Δια μέσου των 30 Αιθέρων καλώ τις δυνάμεις του Σύμπαντος προς εμένα.

 

Εισπνέω το άρωμα του Ρόδου επειδή ο αέρας είναι η γλυκύτητα της Ζωής.

(Ο Ακόλουθος – Ιερέας Παίρνει το Τριαντάφυλλο και εισπνέει το άρωμά του).

Αισθάνομαι την ζεστασιά αυτού του ιερού αμνού, την φωτιά του ίδιου μου του Πνεύματος.

(Ο Ακόλουθος – Ιερέας περνάει τα χέρια του πάνω από το φλεγόμενο Λιβάνι).

Γεύομαι αυτό το κέικ του Φωτός, για να θρέψω τα θεμέλια του ανανεωμένου μου Σώματος.

(Ο Ακόλουθος – Ιερέας παίρνει ένα Κέικ και το τρώει).

Πίνω αυτό το κρασί ώστε το Σώμα μου να γεμίσει με το Πνεύμα.

(Ο Ακόλουθος – Ιερέας παίρνει το Άγιο Ποτήριον με τον Οίνο και πίνει από αυτό).

Το χτύπημα του Σήμαντρου θέλγει την Ψυχή μου μέσα στην Πόλη των Πυραμίδων.

(Ο Ακόλουθος – Ιερέας κρούει την καμπάνα και ολοκληρώνει την τελετή).

 

*** ***** ***

 

Με το πέρας της Ροδοσταυρικής Λειτουργίας, κάθε μέλος του Εκκλησιάσματος καλείται να πλησιάσει στον Βωμό και να κάνει με την σειρά του το ίδιο. Ο προηγούμενος δίνει την σειρά του στον επόμενο. Το Άγιο Ποτήριον σπογγίζεται κάθε φορά που πίνει κάποιος από αυτό με το Ιερό Μανδήλιον του Βωμού… και ένα Κέικ του Φωτός μοιράζεται σε κάθε έναν από τους Εκκλησιαζόμενους, δεν πρέπει να μείνει κανένα. Στο τέλος πηγαίνει ο Διάκονος, και  πίνει όλο τον εναπομείναντα Οίνο, και τρώει τα εναπομείναντα Κέικ. Όταν τελειώσει, ο Ακόλουθος – Ιερέας σκουπίζει το Άγιο Ποτήριον με το Ιερό Μανδήλιον και το σκεπάζει με αυτό.

 

Ο Ιερέας επιστρέφει στο Βήμα – Βάθρο για να ολοκληρώσει την Τελετή ευλογώντας το πλήθος· απαγγέλλοντας πρώτα το Δόγμα των 4 Γιοντ (Yod):

 

Ο Διάκονος φροντίζει ώστε να καθίσουν όλοι.

 

Το Δόγμα των Τεσσάρων Γιοντ (Yod)

 

Ακεραιότητα – Integrity

Ο ακέραιος άνδρας και γυναίκα επιζητεί πάντοτε να κάνει αυτό που είναι καλό και φιλάνθρωπο, λαχταρώντας να κάνει αυτό που είναι σωστό. Χωρίς να προσδοκά κέρδος, αυτός ή αυτή αφιερώνει τον εαυτό του ή τον εαυτό της σ’ αυτό που είναι καλό χωρίς να δέχεται πίεση από τους άλλους· αυτός ή αυτή επανορθώνει τα λάθη του ή το λάθος της. Οι καλές πράξεις συσσωρεύονται, γιατί όπως γνωρίζουμε είναι αυτές που θα μας δημιουργήσουν τον καλό μας χαρακτήρα· εάν οι κακές πράξεις δεν συσσωρεύονται, δεν θα είναι αρκετές για να αναστατώσουν την ζωή μας. Ο μικροπρεπής άνδρας ή γυναίκα νομίζει ότι οι μικρές καλές πράξεις δεν έχουν σημασία και δεν τις κάνει· αυτός ή αυτή νομίζουν ότι οι μικρές κακές πράξεις δεν έχουν σημασία και δεν απέχουν από αυτές. Έτσι το κακό αυτού ή αυτής συσσωρεύεται μέχρις ότου να μην μπορεί να μεταμφιεστεί πλέον, και η ασυνείδητη ενοχή αυτού ή αυτής αυξάνεται μέχρι του σημείου να μην μπορεί να κατασταλεί πλέον. Ο ευγενής άνδρας ή γυναίκα προσπαθεί να συλλέξει την αρετή σε κάθε της μορφή.

 

Προσήλωση στον σκοπό – Intent

Η προσήλωση στον σκοπό δεν είναι μια σκέψη, ή ένα αντικείμενο, ή μια επιθυμία. Η προσήλωση στον σκοπό είναι αυτό που μπορεί να κάνει έναν άνδρα ή μια γυναίκα να επιτύχει τελικά παρά το ότι οι σκέψεις του ή οι σκέψεις της μερικές φορές υπαγορεύουν την ιδέα ότι αυτός ή αυτή νικήθηκαν. Λειτουργεί, επίσης,  παρά την αυτό-ικανοποίηση που μπορεί να αισθάνεται κάποιος και δημιουργεί το αίσθημα ότι είναι κανείς απρόσβλητος από την αμαρτία και από κάθε κίνδυνο και επιβουλή. Αυτός ή αυτή τότε βαδίζει το μονοπάτι με θάρρος, αφοσίωση και κουράγιο, και περιμένει την ευκαιρία για να απελευθερωθεί. Όταν υπάρχει αρκετή προσωπική δύναμη αυτή οδηγεί στην κυριαρχία πάνω στην προσήλωση του σκοπού. Η πραγματικότητά μας είναι απόλυτα βασισμένη πάνω στην προσήλωσή μας στον σκοπό. Όταν ένας άνθρωπος αρχίζει να ενεργεί παρακινούμενος από την θέληση, από την ενέργεια που έχει αποφασίσει αυτός ο ίδιος να εξασκήσει, αντί να κινείται από την επιθυμία, δηλαδή από μια αντίδραση σε κάποια εξωτερική έλξη ή αποστροφή, αυτό είναι σημάδι μεγάλης προόδου. Η προσήλωση στον σκοπό δημιουργεί την πραγματικότητά σου- αυτό δηλαδή που θέλεις να κάνεις για τον εαυτό σου. Μπορείς να την αναγνωρίσεις αν αφουγκραστείς τις πραγματικές σου επιθυμίες· αυτές που συνοδεύονται με το συναίσθημα. Είναι οι επιθυμίες που σας κάνουν να κλαίτε ή σας τρομάζουν τόσο πολύ που σας κάνουν να περιορίζεστε και να μαζεύεστε, ή σας κάνουν να γελάτε με ένα πλατύ χαμόγελο μόνο με την σκέψη τους. Είναι θαμμένες βαθιά μέσα σας και είναι η δύναμη που σας κινεί σ’ αυτήν την ζωή.

 

Νοημοσύνη – Intelligence

Όλη η ύλη είναι ζωντανή και με τον τρόπο της έχει νοημοσύνη. Η ύλη εκδηλώνεται από τον βαθμό με τον οποίο δονείται. Η συχνότητα της δόνησης στην ύλη και την πυκνότητά της μας προμηθεύει ένα κλειδί στο επίπεδο της συνείδησης που ζει μέσα σε κάθε ύπαρξη ή αντικείμενο. Ο βαθμός δόνησης μας δείχνει τον βαθμό της νοημοσύνης. Δεν υπάρχει τίποτε νεκρό ή άψυχο μέσα στην φύση· το κάθε τι υπάρχει σε κάποιο βαθμό εμψύχωσης. Το κάθε τι είναι ζωντανό και με τον τρόπο του είναι μια έκφραση της Παγκόσμιας Διάνοιας. Η συνειδητότητα και η νοημοσύνη αυτή που διαπερνά τα πάντα εκφράζεται με ένα διαφορετικό τρόπο στις ποικίλες υπάρξεις που εκδηλώνονται μέσα στον κόσμο. Ο βαθμός συνειδητότητας κάθε πράγματος αντιστοιχεί στον βαθμό πυκνότητας ή την ταχύτητα των δονήσεών της. Όσο πιο πυκνή είναι η ύλη τόσο λιγότερο συνειδητή είναι και με λιγότερη νοημοσύνη. Στα σώματά μας πρέπει να αγωνιζόμαστε να ανυψώσουμε τον βαθμό των δονήσεων της σάρκας μας, καθώς γνωρίζουμε ότι η σάρκα συνεισφέρει στην ποιότητα της σκέψεως του εγκέφαλου μας. Επίσης, όσο πιο ανώτερος είναι ο βαθμός των δονήσεων κάθε ύπαρξης, τόσο πιο συνειδητή και με μεγαλύτερη νοημοσύνη είναι η ύλη. Έτσι, η νοημοσύνη έχει να κάνει με την προσαρμογή. Όσο πιο νοήμων είναι ένας άνθρωπος, τόσο πιο καλύτερα μπορεί αυτός ή αυτή μπορεί να προσαρμοστεί στις συνθήκες της ζωής. Αυτός ή αυτή τότε μαθαίνει να αποδέχεται τον κόσμο όπως είναι και δεν ενοχλείται όταν διαπιστώνει ότι δεν είναι αυτό που αυτός ή αυτή θα ήθελαν να είναι.

 

Διαίσθηση – Intuition

Ο κάθε ένας από εμάς έχει την ικανότητα, την εσωτερική αίσθηση, που είναι γνωστή με το όνομα διαίσθηση, αλλά πόσο σπάνιοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν πώς να την αναπτύξουν! Ωστόσο, μόνον με την βοήθεια αυτής της ικανότητας είναι που οι άνθρωποι μπορούν να δουν πράγματα με τα πραγματικά τους χρώματα. Είναι ένα ένστικτο της ψυχής, που αναπτύσσεται μέσα μας ανάλογα με την εργασία που της δίνουμε να κάνει, και το οποίο μας βοηθάει να αντιληφθούμε και να κατανοήσουμε τις πραγματικότητες των αντικειμένων με πολύ περισσότερη βεβαιότητα από ότι μπορεί η απλή χρήση των αισθήσεών μας και η εφαρμογή της λογικής μας. Οι αποκαλούμενες καλές αισθήσεις και η λογική, μας δίνουν την δυνατότητα να δούμε μόνον την εξωτερική όψη των πραγμάτων, αυτό που είναι φανερό στον κάθε έναν. Το ένστικτο για το οποίο μιλάω, είναι μια προβολή της αντιληπτικής μας συνειδητότητας, μια προβολή που λειτουργεί από το υποκειμενικό προς το αντικειμενικό, και όχι αντίστροφα, ξυπνάει μέσα μας πνευματικές αισθήσεις και την δύναμη να ενεργούμε· οι αισθήσεις αυτές αφομοιώνουν την ουσία του αντικειμένου ή την λειτουργία που θέλουμε να εξετάσουμε, και μας την παρουσιάζουν όπως ακριβώς είναι και όχι όπως εμφανίζεται στις φυσικές μας αισθήσεις και την ψυχρή μας λογική.

«Αρχίζουμε με το ένστικτο, και τελειώνουμε με την παντογνωσία.» – Έλενα Πέτροβνα Μπλαβάτσκυ

 

*** ***** ***

 

Ευλογία του Εκκλησιάσματος

Πηγαίνει μπροστά στο Βωμό και αντικρίζοντας το Εκκλησίασμα, εκτείνει το δεξί του χέρι με την παλάμη προς το Εκκλησίασμα, κάνει τρεις σταυρούς πάνω από το Εκκλησίασμα λέγοντας:

+ Ο Κύριος να Σας Ευλογεί.

+ Ο Κύριος να φωτίζει τις διάνοιές σας, να παρηγορεί τις καρδιές σας και να στηρίζει τα σώματά σας.

+ Ο Κύριος να πραγματοποιήσει την Καθαρή Θέληση, το Μέγα Έργο, το Υπέρτατο Αγαθό, την Αληθινή Σοφία και την Τέλεια Ευτυχία. 

 

*** ***** ***

 

Ο Ακόλουθος – Ιερέας εν συνεχεία εγκαταλείπει τον Βωμό και κατευθύνεται πρώτος στην Θύρα του Ναού, όπου περιμένει, για να χαιρετήσει το Εκκλησίασμα καθώς φεύγει (μπορεί επίσης να επακολουθήσει κάποιο γεύμα).

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s